نوشته شده توسط : آی آر مخزن

کفپوش سه بعدی اپوکسی نوع جدیدی از کفپوش اپوکسی با تنوع زیاد میباشد. ورود اپوکسی ها به حوزه کفپوش، انقلاب عظیمی در این صنعت به وجود آورده است. کفپوش های اپوکسی دارای تنوع رنگ و کاربری متنوعی هستند. از جدیدترین انواع کفپوش های اپوکسی، کفپوش های سه بعدی اپوکسی هستند که در طول چند سال اخیر توجه زیادی را به خود معطوف کرده اند و بازار گسترده ای را ایجاد نموده اند. کفپوش سه بعدی اپوکسی بعد از تسطیح محل و اعمال پرایمر و پوشش چاپ گونه که توسط دستگاه چاپ صورت میگیرد بر روی سطح اعمال میگردد. بعد از پوشش سطح توسط چاپ، رزین های اپوکسی با شفافیت و مقاومت خش پذیری بالا بر روی سطح اعمال میگردند.

قیمت کفپوش سه بعدی اپوکسی

کفپوش های اپوکسی تنوع بسیار گسترده ای دارند. کفپوش سه بعدی اپوکسی با توجه به نوع رزین مصرفی و کاربری آنها دارای قیمت های متنوعی می باشند. کفپوش سه بعدی اپوکسی با توجه به اینکه در چه فضا و ضخامتی اعمال میشوند دارای قیمت های متنوعی می باشند. به طور متوسط قیمت طراحی، چاپ و اجرای کفپوش های اپوکسی ما بین ۱۳۰ الی ۲۰۰ هزار تومان می باشد که بستگی به نوع مواد مورد استفاده و کیفیت اجرای کفپوش سه بعدی اپوکسی دارد. وفپوش های اپوکسی سه بعدی قابلیت کاربرد در محیط های مختلف را دارند.

خرید کفپوش سه بعدی

خرید کفپوش اپوکسی سه بعدی و نحوه قیمت گذاری کفپوش اپوکسی سه بعدی  به این شرح است. کفپوش های اپوکسی به صورت عمده بر اساس ضخامت اجرایی، مساحت مورد نظر،سطح مورد نظر برای پوشش و نحوه کاربری قیمت گذاری می گردند. خرید کفپوش سه بعدی اپوکسی بعد از تماس مشتری با مجموعه و اعزام کارشناسان جهت بازدید آغاز می گردد.

برای مشاوره رایگان و بازدید تماس بگیرید: 02144787172



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آی آر مخزن
پوشش ضد حریق ایستاپلیمر

پوشش ضد حریق

پوشش ضد حریق برای استحکام بخشیدن به سازه ها در مواجهه با حریق کاربرد دارد. پوشش ضد حریق پایداری حرارتی بسیار بالا داشته و از انتقال حرارت به سازه زیرین جلوگیری می کنند. مشکل اساسی سازه ها به خصوص سازه های فلزی در زمان حریق کاهش مدول فلز و مصالح در دماهای بالا است. راهکار مقابله با فرایند کاهش استحکام مصالح در زمان حریق استفاده از پوشش های ضد حریق است که می توانند دمای سازه را تا چند ساعت پس از شروع آتش پایین نگهدارند و قبل از فرو ریزی سازه زمان کافی برای اطفاء حریق را به آتش نشانان و سیستم اطفاء حریق دهد.

امروزه برای بسیاری از مصارف از پوشش هایی نظیر کفپوش اپوکسی استفاده میشوند. پوششهای ضد حریق میتوانند از بروز حوادث تلخ جلوگیری کنند. پوشش ضد حریق براساس استانداردهای جاری به دو دسته اصلی برای مقابله با حریق سلولزی و حریق هیدروکربنی دسته بندی می گردند. تفاوت این دو استاندارد در نوع و دمای حریق است.

فروش پوشش ضد حریق

در زمان خرید و یا فروش پوشش ضد حریق و همچنین مشخص کردن قیمت پوشش های ضد حریق توجه به وزن مخصوص و ضخامت مورد نیاز برای اجرای پوشش کارفرما را از پرداخت هزینه های بیشتر بی نیاز می کند. در زمان تهیه پوشش ضد حریق حتما از فروشنده در مورد زیر ساخت های مورد نیاز. نیاز به اجرای پرایمر یا روکش و هزینه های جانبی محتمل استعلام کنید. از دیگر محصولات شرکت میتوان از کفپوش پلی یورتان نیز نام برد.

اجرای پوشش ضد حریق

اجرای پوشش ضد حریق بر اساس نوع پوشش می تواند متفاوت باشد. پوشش های رزین پایه را به طور معمول توسط دستگاه پاشش ایرلیس بر روی سطح پاشش می کنند.

برای خرید و اجرای انواع پوشش های ضد حریق با ما تماس بگیرید.

02144787172



:: برچسب‌ها: پوشش ضد حریق ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آی آر مخزن

مخزن GRP با توجه به تنوع بالای مخازن آب، مخازن آب شرب و مخازن آتش نشانی گزینه های متعددی در انتخاب مخزن می تواند موثر باشد. سه پارامتر بسیار مهم، حجم مخزن آب ، فضایی که مخزن در آن قرار می گیرد و زمانی که کارفرما جهت ساخت مخزن دارد میباشد. در صورت داشتن فضای کافی مخازن پلی اتیلن از جمله ارزانترین مخازن و در دسترس ترین مخازن کاربردی می باشند. طول عمر مفید این مخزن GRP در حدود 15 سال می باشد.

با ورود کامپوزیت ها یا رزین های تقویت شده با الیاف شیشه ( GRP) به حوزه مخازن حمل، ذخیره سازی و مخازن فرایندی کاربردهای گسترده ای برای آنها تعریف گردیده است. امروزه مخزن GRP به صورت گسترده در صنایع مختلف جهت نگهداری سیالات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به صورت کلی مخزن کامپوزیت یا مخزن GRP میتوانند جهت نگهداری یا فرایند اسید، قلیا، آب نمک، ترکیبات آلی و مشتقات نفتی مورد استفاده قرار گیرند.

قیمت مخزن GRP

قیمت گذاری مخزن GRP به صورت عمده بر اساس طراحی، درجه حرارت کارکردی، نوع سیال ، حجم، نوع مخزن و فشار کارکردی تحت تاثیر قرار میگیرد. مخزن GRP یا مخازن FRP به صورت کلی جهت ذخیره و یا انتقال آب/ آب نمک، سیالات خورنده و مشتقات نفتی مورد استفاده قرار می گیرند.

ایرانیان ایستا پلیمر شریف



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آی آر مخزن

مخازن تحت فشار کامپوزیتی از جدیدترین انواع مخازن تحت فشار هستند که نسبت به مدل های قدیمی تر کارایی بهتری پیدا کرده اند. کامپوزیت ها دارای استحکام ویژه بالایی نسبت به فلزات میباشند. مخازن تحت فشار کامپوزیتی میتوانند جهت نگهداری سیالات مختلف حتی در فشار های نسبتا بالا نیز استفاده گردند. مخازن تحت فشار کامپوزیتی کاربرد گسترده ای را در حوزه صنایع تصفیه آب به خود اختصاص داده اند. این مخزن با توجه به نوع رزین، ابعاد، نوع الیاف و لاینر داخلی که در تماس با سیال میباشند میتوانند فشارهای نسبتا بالایی را تحمل کنند. مخزن کامپوزیت یا مخزن FRP تحت فشار در تا قطرهای حدودی 2 متر قابلیت ساخت را دارند. لاینر داخلی این مخازن به صورت عمده با ستفاده از پلی اتیلن های زیگرناتا یا پلی اتیلن های گرید روتومولدینگ تولید میگردند.

. مخازن تحت فشار کامپوزیت تحت فشار در صنایع خودروسازی، هوایی، تصفیه فاضلاب کاربردهایی گوناگون دارند. از آنجایی که این مخازن دارای مقاومت خوردگی بسیار بالا، وزن اندک و استحکام ویژه بالایی می باشند. کاربرد این مخازن روز به روز گسترده تر میشود.

طراحی و تولید مخازن کامپوزیتی یکی از پیچیده ترین مسائل در حوزه صنعت کامپوزیت میباشد. این امر در زمانیکه که بحث طراحی و تولید مخازن کامپوزیتی تحت فشار میباشد ، امری بسیار دشوارتر میباشد.

محصول مرتبط: مخزن آب

 



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آی آر مخزن

ترموپلاستیک الاستومر چیست؟

ترموپلاستیک الاستومر ها گاهی به عنوان لاستیک های گرما نرم شناخته می شوند. این مواد ترکیبی از پلاستیک ها و لاستیک ها هستند و دارای هر دو خواص مواد پلاستیک و لاستیک می باشند. به بیان ساده تر با ترکیب الاستومر ها و پلاستیک ها با روش های مخصوص به خود، به موادی دست می یابیم که دارای بعضی از مزیت های هر دو ماده باشند و از ماده حاصله با نام ترموپلاستیک الاستومر یاد می کنیم. و اما تفاوت مواد ترموپلاستیک الاستومر (گرمانرم) و ترموست الاستومر (گرماسخت) ها در چیست؟ تفاوت این دو ماده که هر کدام شامل گستره وسیعی از مواد می شوند، در پیوند هایی است که میان زنجیر های پلیمری آن ها برقرار می باشد، این پیوند ها را با نام "پیوند عرضی(cross-link)" می شناسیم. در مواد ترموست پیوند ها شیمیایی بوده و زنجیر ها را بصورت استوار و محکم کنار یکدیگر نگه می دارد اما در مواد گرمانرم پیوند های عرضی فیزیکی و بصورت گره خوردگی(entanglement) و هستند که توانایی جابجایی در آن ها وجود دارد.  

خواص ترموپلاستیک الاستومر ها

الاستومر ها موادی هستند که با گرما، نرم نمی شوند اما زمانی که صحبت از مواد ترموپلاستیک الاستومر می شود شرایط و خواص متفاوت عمل می کند و کمی از خواص پلاستیک ها را در مواد ترموپلاستیک الاستومر مشاهده می کنیم، یکی از این خواص نرم شدن بر اثر حرارت و گرما می باشد که سبب می شوند فرایند کردن را ساده تر نماید و مواد( ترموپلاستیک الاستومر ها ) بتوانند حتی با روش تزریق فرایند شوند. در واقع مزایای هر دو مواد متفاوت پلاستیک ها و لاستیک در ماده ای به نام ترموپلاستیک الاستومر وجود دارد. به جز خاصیت گرما پذیری که در بالا اشاره شد می توان از توانایی این ماده در مقابل تغییر شکل نام برد، ترموپلاستیک الاستومر ها می توانند در برابر نیرو یا تنشی که به آن ها وارد می شود(مثلا بصورت کششی) تغییر شکل دهند(افزایش طول داشته باشند) و مجدد به حالت قبل خود بازگردند، این خاصیت از توانایی الاستومریک بودن این مواد نشات می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آی آر مخزن

مخزن گالوانیزه چیست

مخزن گالوانیزه یکی از قدیمی ترین انواع مخزن آب است که در 100 سال گذشته به طور گسترده در صنعت مورد استفاده قرار گرفته است. مخازن گالوانیزه بر اساس نوع ورق و نحوه اتصال ورق ها به هم انواع گوناگون دارد. به دلیل مقاومت خوب ورق های گالوانیزه در شرایط مرطوب برای نگهداری آب می تواند گزینه مناسبی باشد. مخزن گالوانیزه هم مانند مخزن SMC بهترین راهکار برای بسیاری از صنایع و مصارف است.

در هنگام خرید مخزن گالوانیزه مهمترین نکته توجه به نوع ورق ( گالوانیزه گرم- گالوانیزه سرد) ضخامت ورق، طول عمر ورق، نحوه اتصال ورق ها، نحوه آب بند کردن ورق و کیفیت ساخت و زمان اجرا و تحویل مخزن گالوانیزه است.

نحوه ساخت مخزن گالوانیزه

ساخت مخزن گالوانیزه ممکن است در کارگاه یا محل بهربرداری از مخزن صورت گردد. مخازن گالوانیزه کوچک به طور معمول در کارگاه ساخته شده و به محل بهره برداری منتقل می گردد اما مخازن بزرگتر در محل نصب اجرا می شوند. البته گاهی به دلیل صعب العبور بودن یا قرار گیری مخزن آب در طبقات ساختمان که دسترسی برای حمل اشیا بزرگ ممکن نیست ورق های گالوانیزه به محل منتقل شده و در همان محل ساخته می شوند.



:: برچسب‌ها: مخزن گالوانیزه ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آی آر مخزن
کفپوش پلی یورتان چیست

کفپوش پلی یورتان چیست؟

کفپوش پلی یورتان یا کفپوش پلی اورتان نوعی پوشش است که کف بر پایه رزین های بسیار با کیفیت ساخته می شوند. این نوع پوشش قابلیت آن را دارد که سطحی صاف ایجاد خواهند کرد. این نوع از کفپوش ها مناسب تمامی سطوح بوده و مقاومت سایشی خوب، مقاومت به آب و روغن این محصول را برای کفپوش های صنعتی انبارها، گاراژ ها، کارخانه ها و پارکینگ ها ایده آل می کند.

اجرای کفپوش پلی یورتان

پس از انتخاب کفپوش پلی یورتان یا کفپوش پلی اورتان مناسب با نیاز شما، سپس نوبت به انتخاب تیم اجرایی خوب میباشد. اجرای خوب کفپوش پلی یورتان یا کفپوش اپوکسی نیمی از راه برای رسیدن به کفپوش مناسب است. اجرای این کفپوش ها نیازمند کارگران ماهر و کارکشته است. این موضوع میتواند بسیار با اهمیت باشد چرا که در این صورت هم زیبایی کار و هم کیفیت و طول عمر کار حفظ میشود.

 



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آی آر مخزن

مخزن پلی اتیلن با استفاده از سه روش روتومولدینگ، بادی، اکستروژن و دستی تولید می گردند. مخازن پلی اتیلن روتومولدینگ به صورت عمده بعد از پودر کردن گرانول های پلی اتیلن مخصوص فرایند بادی و درون قالب هایی با اشکال از پیش تعیین شده ریخته شده و در سه جهت مختلف تحت حرارت و چرخش قرار می گیرند. همزمان با چرخش قالب درون کوره، پودر پلی اتیلن بر دیواره نشسته و ذوب میگردد و با خارج شدن مخزن پلی اتیلن از قالب و سرد شدن شکل نهایی مخزن پلی اتیلن قابل مشاهده می باشد. اکثر مخزن پلی اتیلن تولید شده شرکت ایرانیان ایستا پلیمر شریف با استفاده از فرایند روتومولدینگ چند لایه تولید می شوند. هر لایه در مخزن پلی اتیلن دارای خواصی متفاوت بوده و عمل خاصی را انجام میدهد.

اکثر مخزن پلی اتیلن در محیط یا فضای باز نصب میگردند. مخازن پلی اتیلن هم مثل مخزن کامپوزیت به صورت عمده دارای مقاومت محیطی و نوری بسیار بالایی می باشند. مخازن پلی اتیلن قابل حمل در احجام 100 لیتر تا 60 مترمکعب قابلیت ساخت را دارند. کاربرد مخازن پلی اتیلن علاوه بر نگهداری مخزن آب شرب ، نگهداری فاضلاب های صنعتی و موارد خورنده در درجه حرارت های پایینتر از 40 درجه سانتیگراد می باشد.



:: برچسب‌ها: مخزن پلی اتیلن ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آی آر مخزن

ساختار لنگر مانند V شکل گیره ها در پشت لاینر های بتن ، ضامن چسبندگی لاینر به بتن می باشد.

13 میلیمتر ارتفاع گیره ها، قابلیت استفاده در بازسازی مخازن بتنی، لوله های بتنی و سازه های بتنی را فراهم می کند. این لاینر های بتن می توانند به صورت دو لایه جهت ایمنی بالاتر مخازن سیالات فوق خورنده و اطمینان از عدم آلودگی های مخرب زیست محیطی به کار گرفته شوند. لاینینگ پلی اوره مخازن نیز از دیگر خدمات شرکت ایرانیان ایستا پلیمر شریف میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آی آر مخزن

الاستومر چیست؟

اگر بخواهیم تعریف خوبی از الاستومر ارائه دهیم به عنوان یک تعریف کلی الاستومر ها دسته بسیار بزرگی از مواد هستند که در گروه پلیمر ها قرارا می گیرند، ویژگی بسیار بارز این مواد قابلیت ارتجاعی آن ها است. و حتی نام این مواد از بخش "الاستو" تشکیل شده که از کلمه "الاستیک" به معنای ارتجاعی، گرفته شده است.


قابلیت ارتجاعی الاستومرها این امکان را برای این مواد فراهم می کند که بعد از اعمال نیرو به آن ها (به عنوان مثال کشش، فرض کنید الاستومری را از دو طرف بکشند) و حذف نیرو، قطعه الاستومر ی به حالت اولیه خود در اثر اندک زمانی باز گردد.

اینکه الاستومر دقیقا چه خاصیتی داشته باشد وابسته به نوع لاستیک، اجزای کامپاند، روش اعمال نیرو و انجام تست، فرایند تولید و شکل و طرح محصول می باشد.

محصول مرتبط: دریچه منهول کامپوزیت

انواع الاستومرها

از میان انواع الاستومر ها به تعدادی از آن ها اشاره می نماییم:

نچرال رابر (NR)/ پلی ایزوپرن: نچرال رابر یا لاستیک طبیعی زمانی استفاده می شود که محصول نیازمند خواص ویژه حرارتی و ... نباشد. این رابر دارای خواص مکانیکی بسیار خوبی بوده و فرایند پذیر می باشد و همچنین دارای قیمت مناسبی نیز می باشد.
از جمله دیگر رابر های مشابه که می توان نام برد SBR (استایرن بوتا دی ان رابر) می باشد.

اصطلاحا عایق حرارتی خوبی است اما دارای خواص مکانیکی بالایی نمی باشد.

 



:: برچسب‌ها: الاستومر ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()